כיצד מבצעים אופטימיזציה לקמפיין פרסום בגוגל?

מתוך הבלוג של אבישי
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

רבים מפרסמים בגוגל (Google) ומצפים לקבל בעקבות כך הרבה לידים, וכתוצאה מכך הרבה כסף. אלא שהיעד המבוקש לא תמיד מושג – לעתים קרובות פשוט כי ככל הנראה משהו בדרך השתבש. איך עושים את זה נכון? בכך עסק אבישי פרוינד, מנכ"ל לוגוס שיווק, בדבריו במפגש של פורום KMI מבית אנשים ומחשבים, שנערך באחרונה ב-yes Planet בראשון לציון. בהרצאתו דיבר פרוינד על שיטות, תהליכים, טיפים וטריקים בעניין.

 

קישור למאמר

 אנשים ומחשבים

 

 

יכול לעניין אותך:

קישורים לאתר

קישורים לאתר – למה צריך את זה?

מקדם האתרים אמר לכם כי קישורים לאתר חשובים, למה? מי? כמה? את המאמר כתבתי עבור הסטודנטים במכללה למינהל בית הספר לתקשורת עם קולגה יקר זהר

עמוד עסקי בפייסבוק

כיצד לייצר דף עיסקי בפייסבוק

יותר ויותר עסקים בוחרים שלא להסתפק יותר רק באתר אינטרנט מושקע, אלא הם פותחים גם עמוד עסקי בפייסבוק, במקרים רבים במיוחד בקרב עסקים קטנים, עמוד

קישורים לאתר

קישורים לאתר – למה צריך את זה?

מקדם האתרים אמר לכם כי קישורים לאתר חשובים, למה? מי? כמה? את המאמר כתבתי עבור הסטודנטים במכללה למינהל בית הספר לתקשורת עם קולגה יקר זהר

עמוד עסקי בפייסבוק

כיצד לייצר דף עיסקי בפייסבוק

יותר ויותר עסקים בוחרים שלא להסתפק יותר רק באתר אינטרנט מושקע, אלא הם פותחים גם עמוד עסקי בפייסבוק, במקרים רבים במיוחד בקרב עסקים קטנים, עמוד

אבישי פרוינד

מנכ"ל ובעלים - לוגוס סוכנות לשיווק באינטרנט. מומחה לפרסום, שיווק, מכירות וקידום אתרים ברשת. מייעץ ומלווה גופים מוסדיים וגורמים פרטיים בכל הקשור למדיום האינטרנטי. מקצוען מוסמך ע"י גוגל Google Advertising Professional. מרצה בכיר באוניברסיטאות ומכללות העוסק בהוראת השיווק באינטרנט וטכנולוגיות WEB. משמש כמומחה מטעם בית המשפט לתחום הפרסום והשיווק. מוסמך במינהל עסקים (MBA) ביה"ס לניהול של הפקולטה להנדסה, אוניברסיטת בן גוריון, באר שבע.

סגירת תפריט